Dua IRT Tersambar Kereta Api di Pematang Siantar, Seorang Tewas - Indometro Media

Berita Terbaru

Friday, August 9, 2019

Dua IRT Tersambar Kereta Api di Pematang Siantar, Seorang Tewas

Baca Juga

Sejumlah warga melihat lokasi dua ibu rumah tanggal tersambar kerera api di lintasan kereta api di kawasan Kelurahan Sumber Jaya Kota Pematangsiantar. 
PEMATANGSIANTAR,INDOMETRO.ID - Dua ibu rumah tangga (IRT) tersambar kereta api di lintasan Pematangsiantar - Dolok Melangir di Jalan Sumber Jaya, Kelurahan Sumber Jaya, Kecamatan Siantar Martoba, Kota Pematang siantar, Jumat (9/8) menjelang malam.

Kapolsek Siantar Martoba, Iptu Resbon Gultom menyebutkan, Dewi Sekar Sari (35), warga Jalan Sumber Jaya Lingkungan 2, Kelurahan Sumber Jaya luka parah dan dirawat di RS Horas Insani.

Seorang lagi, Rohani (39), warga Jalan Pipa Utama, Gang Kueni, Kelurahan Sari Rejo, Kecamatan Medan Polonia, Kota Medan, meninggal dunia setelah sempat dirawat di rumah sakit.

Pihaknya langsung turun ke lokasi kejadian setelah diinformasikan warga, dan melakukan penyelidikan penyebab kedua korban tersambar kereta api.

Informasi dari warga setempat, saat kejadian kedua korban sedang video call, sehingga tidak mendengar kereta api melintas.(atrnews)

1 comment:

  1. Pendudukan: Harta Tanah / perhotelan
    kedudukan: Pengarah Urusan
    Nama: Najwa Mohammed
    Bandar: Miri
    Pinjaman saya mendapat: Rm 1.5 juta
    kadar faedah: 1%
     E-mel saya: najwamohammed369@gmail.com


    Halo, saya mengucapkan terima kasih kepada allah almight untuk kebaikan dan keberkasaan yang saya dapatkan dari AASIMAHA ADILA LOAN FIRM tahun ini 2020, saya ingin kita medium ini membiarkan muslim saya di malaysia, Tahun lepas saya telah memohon pinjaman banyak kali dan saya bodoh , Tahun ini ketika saya sedang menonton berita perniagaan saya di Aljazeera, saya melihat nama AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM pada wawancara menerangkan pakej mereka dan bagaimana mereka memberi pinjaman dan dana amal kepada mereka yang ingin memulakan perniagaan tahun ini. Oleh itu, saya mendengar dan menghubungi mereka dengan kenalan mereka di televisyen, saya memohon Rm 1.5 juta, pada kadar 1% dan pinjaman saya telah diluluskan dan saya mendapat pinjaman secepat mungkin. Saya mendapat pinjaman saya dan melabur lebih jauh ke hartanah suami saya. suami saya dari indonesia, banjir yang terjejas rumah keluarga kami di jakarta, sejak kami mendapat pinjaman, kami telah memperbaiki banyak hal dan membayar hutang bank juga.Jika anda ingin perusahaan pinjaman yang nyata dan sah, anda bebas memohon sekarang dan dapatkan pinjaman anda .Mengingatkan diri anda untuk menjadi kuat dan tidak pernah berputus asa. Semakin banyak anda jatuh, semakin kuat anda menjadi bangun. Jangan pernah menyerah tidak kira apa. Buat janji kepada impian anda seolah-olah anda berjanji kepada anak anda. Saya berharap anda lebih besar tahun. Mungkin allah memberkati mereka allah

    MOHON SEKARANG
    E-mail****aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Whatsapp **** + 447723553516

    ReplyDelete